Opslag & beheer bedrijfsinventaris
Heeft u ruimtegebrek op kantoor, bijvoorbeeld door een verhuizing of verbouwing? Of heeft u gewoon In de loop der jaren worden er binnen een kantoor regelmatig werkplekken aangepast of verplaatst. Hierdoor kan het gebeuren dat er meubilair overblijft waarvoor niet direct een nieuwe bestemming is, maar op een later tijdstip best weer bruikbaar is.
Waar ga je met deze voorraad naar toe? Vaak zal deze verdwijnen op een lastig bereikbare zolder of kelder of zelfs in een bruikbare werkruimte. Het gevolg hiervan is vaak dat vergeten wordt wat er nu precies staat.
Van Egeraat verhuizingen biedt u daarom de mogelijkheid om u overtollig meubilair op te slaan. Het voordeel voor u is dat u uw bruikbare werkruimte weer kunt gebruiken voor hetgeen deze bedoeld is.
Om nu te voorkomen dat er onnodig nieuw meubilair wordt besteld kunnen wij u voorraad ook beheren in een voorraadbeheer systeem. Op deze wijze kunt u eenvoudig zien wat u nog in voorraad heeft voordat u iets nieuws bestelt.